Generell informasjon om Jara Netbusiness

E-kanal der du registerer prisforespørsler og legger inn dine bestillinger. Du kan også melde inn feil eller sjekke status på bestillinger.
Det opprettes forskjellige profiler for brukerne, og brukernes tilgang til systemet administreres av bedriftens egen brukeridentansvarlig. Bestillings- og feilhåndteringstilgangen til Jara NetBusiness krever at alle brukere har gjennomført en grundig opplæring som sikrer god ordrekvalitet.

Problemer med innlogging?

Ring oss på telefon 08300, tast 3 eller send en e-post til jarasupport@telenor.com

Krav til Operativsystem og Nettleser

Har du spørsmål til hvilket operativsystem og nettleser du kan benytte, så trykk her for å få hjelp.

Vilkårs- og funksjonsbeskrivelse for Jara NetBusiness og Jara B2B Volum

Vilkår og funksjonsbeskrivelse

(gjeldende fra 1. januar 2010)