KPI Bredbånd Januar 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid9,912,910,612,6Antall virkedager
b. Leveransepresisjon96 %94 %95 %93 %-0,1 %-2,0 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet92 %95 %93 %95 %-0,2 %2,0 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid111:15:2656:16:1485:20:57107:35:41Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.68 %82 %70 %75 %-7,0 %-0,6 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid48,432,312,1Antall virkedager
b. Leveransepresisjon75 %68 %92 %28,0 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet70 %98 %94 %11,6 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid78:20:0236:56:3156:17:38Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.69 %88 %68 %-13,6 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %