KPI Bredbånd Mars 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid7,411,28,210,2Antall virkedager
b. Leveransepresisjon93 %93 %97 %97 %4,5 %4,5 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet88 %93 %92 %93 %1,9 %2,6 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid88:09:3630:21:1868:36:1873:28:57Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.80 %91 %82 %83 %-4,2 %-3,3 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid54,827,78,7Antall virkedager
b. Leveransepresisjon67 %76 %83 %16,7 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet67 %97 %82 %0,2 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid78:27:4837:56:1045:02:31Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.77 %77 %90 %16,7 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %