KPI Bredbånd August 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid8,423,712,110.7Antall virkedager
b. Leveransepresisjon87 %81 %80 %64 %-4,5 %-23,8 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet83 %91 %95 %94 %9,2 %8,2 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid139:13:06
34:29:29
109:09:20 105:50:21Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.57 %77 %63 %59 %-6,3 %-12,3 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid83,340,814,1Antall virkedager
b. Leveransepresisjon38 %54 %96 %108.4 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet55 %99 %96 %27,8
%
Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid104:05:14
38:13:42
102:46:38
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.44 %50 %32 %-32,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB96 %