KPI Bredbånd November 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid6,721,68,210,9Antall virkedager
b. Leveransepresisjon92 %98 %91 %89 %-4,5 %-6,3 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet85 %92 %91 %93 %2,1 %4,9 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid88:13:25
41:47:39
84:41:2678:31:47Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.63 %70 %63 %72 %-5 %8,3 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid70,741,611,3Antall virkedager
b. Leveransepresisjon52 %51 %89 %73,3 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet75 %97 %86 %-0,3 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid55:44:49
44:33:48
65:44:28
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.73 %41 %75 %32,1 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness95 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %