KPI Bredbånd Desember 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid6,148,59,19,0Antall virkedager
b. Leveransepresisjon93 %96 %89 %86 %-6,0 %-9,0 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet84 %62 %85 %93 %16,3 %27,4 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid102:23:39
58:48:55
58:45:5578332:24Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.70 %77 %72 %77 %-1,4 %4,5 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid78,441,612,8Antall virkedager
b. Leveransepresisjon53 %45 %93 %87,5 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet67 %96 %90 %10,4 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid80:42:53
67:09:27
71:40:29
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.60 %56 %80 %38,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %