KPI Bredbånd Februar 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid5,413,88,19,0Antall virkedager
b. Leveransepresisjon94 %90 %96 %87 %4,0 %-5,3 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet85 %71 %88 %93 %13,3 %19,4 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid81:06:17
37:01:02
64:14:3769:38:26Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.70 %83 %73 %75 %-4,3%-1,9 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid60,5185,212,3Antall virkedager
b. Leveransepresisjon58 %61 %98 %64,3 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet90 %99 %94 %-0,2 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid58:35:40
24:39:43
44:17:06
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.73 %70 %88 %23,4 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness99,9 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %