KPI Bredbånd April 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid0,91,17,910,4Antall virkedager
b. Leveransepresisjon93 %98 %93 %89 %-2,4 %-6,6 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet88 %78 %91 %93 %9,9 %11,9 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid59:32:06
27:09:47
60:04:5264:02:36Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.77 %79 %82 %73 %5,0%-6,7 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid59,6200,624,7Antall virkedager
b. Leveransepresisjon57 %67 %90 %45,4 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet91 %98 %93 %-1,1 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid47:37:48
32:59:46
25:49:43
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.81 %67 %91 %23,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %