KPI Bredbånd Juni 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid1,34,06,79,9Antall virkedager
b. Leveransepresisjon91 %89 %87 %82 %-3,8 %-8,6 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet85 %78 %89 %93 %9,5 %14,4 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid63:35:25
32:53:46
76:06:4564:34:40Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.74 %77 %82 %86 %9,2 %14.5 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid65,5219,729,2Antall virkedager
b. Leveransepresisjon62 %63 %86 %36,9 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet92 %96 %93 %-1,3 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid57:21:11
30:15:18
45:18:54
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.73 %61 %78 %17,0 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %