KPI Bredbånd Oktober 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid5,506,411,4Antall virkedager
b. Leveransepresisjon96 %94 %94 %90 %-1,2 %-5,6 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet80 %40 %89 %91 %48,6 %51,8 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid62:24:45
34:15:34
54:58:2458:30:39Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.72 %78 %80 %86 %6,5 %14,6 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid57,2116,727,1Antall virkedager
b. Leveransepresisjon65 %73 %90 %30,5 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet88 %97 %94 %-1,1 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid52:59:22
19:58:00
35:56:04
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.86 %76 %92 %14,2 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness99,6 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %