KPI Bredbånd November 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid4,506,58,2Antall virkedager
b. Leveransepresisjon97 %100 %97 %98 %-0,9 %-0,4 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet83 %44 %86 %93 %35,1 %47 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid62:27:51
29:12:33
52:08:3949:19:00Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.84 %90 %78 %86 %-10,7 %- 1,3 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid51,1175,229,0Antall virkedager
b. Leveransepresisjon69 %75 %94 %30,5 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet86 %98 %93 %0,9 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid31:03:28
23:21:13
34:10:57
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.95 %83 %90 %1,6 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness99,6 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %