KPI Bredbånd Desember 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid4,20,24,710,5Antall virkedager
b. Leveransepresisjon98 %97 %97 %95 %0,0 %-2,6 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet81 %56 %95 %93 %38,7 %37 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid83:38:02
48:29:31
52:58:0861:43:54Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.75 %73 %76 %82 %3,1 % 11,5 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid36,3132,523,6Antall virkedager
b. Leveransepresisjon63 % 64 %94 %47,2 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet85 %98 %92 %0,5 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid46:43:05
34:32:29
56:38:46
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.86 %77 %83 %1,5 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness99,3 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %