Eskaleringer

Wholesale jobber til enhver tid for å gi alle kunder en god kundeopplevelse. Dersom Wholesale ikke skulle innfri i henhold til Service Level Agreement (SLA), gjelder eskaleringstrappen under. Alle avtaler har Service Level Agreement (SLA) (med unntak av Mobilavtalene og Samtrafikkavtalene), som omhandler hva våre kunder kan forvente.

Eskaleringstrapp:

Nivå Drift- og leveranse saker hos kunde Produkter: Kapasitet, Ethernet Connect, Bredbånd og Operatøraksess Produkter: Mobil Produkter: Samtrafikk
0 Saksbehandler Purrer Jara Support via Jara NetBusiness > Service Request eller Feilmottak på 08300 Registrer feilmeldingen i BMO, og kontakt feilmottak på 08300 Purrer feilmottak på 08300
1 Definert Kontaktperson avtale for gjeldende produkt Jara Support via Jara NetBusiness > Service Request > area Eskalering. Etter kl 16.00 og før kl 08.00 på hverdager, lørdag, søndag og helligdager, kan kun Feilmottak på 08300 kontaktes Kontaktperson definert eller Kjetil Jacobsen mobil: +47 918 10 652 Kjetil Jacobsen mobil: +47 918 10 652
2 Ledelse som rapporterer til Adm.dir. Petter Bilden mobil: +47 901 57 212 Salgsdirektør Wholesale Petter Bilden mobil: +47 901 57 212 Salgsdirektør Wholesale Petter Bilden mobil: +47 901 57 212 Salgsdirektør Wholesale
3 Adm.dir Hugo Erichsen mobil: +47 911 99 430 Adm.dir Wholesale Hugo Erichsen mobil: +47 911 99 430 Adm.dir Wholesale Hugo Erichsen mobil: +47 911 99 430 Adm.dir Wholesale