Hvordan melde feil
xDSL, OA og VULA
Innmelding og oppfølging via Trouble Tickets i Jara NetBusiness.
Eventuelt kan Feilmottaket kontaktes på telefon 08300 tastevalg 2 – 1.
Fra utlandet +47 915 08300 tastevalg 2 – 1.
Kapasitetsproduktene
Innmelding og oppfølging via Trouble Tickets i Jara NetBusiness.
Eventuelt kan Feilmottaket kontaktes på telefon +47 800 41770
Mobil og Fast Trådløst Bredbånd
Innmelding og oppfølging av saker via BMO.
Eventuelt kan feilmottaket kontaktes på 08300 tastevalg 2 – 4.
Samtrafikk
Innmelding og oppfølging av saker via BMO.
Eventuelt kan feilmottaket kontaktes på 08300 tastevalg 2 – 2.
Operator Connect
Innmelding og oppfølging av saker via BMO.
Eventuelt kan feilmottaket kontaktes på +47 800 400 13.
Generelt
Husk også å sjekke at feilen ikke er på eget eller kundens utstyr – se sjekkliste i SLA-avtale for det aktuelle produktet.