Hvordan melde feil

xDSL, OA og VULA

Innmelding og oppfølging via Trouble Tickets i Jara NetBusiness.
Eventuelt kan Feilmottaket kontaktes på telefon 08300 tastevalg 2 – 1.
Fra utlandet +47 915 08300 tastevalg 2 – 1.

Kapasitetsproduktene

Innmelding og oppfølging via Trouble Tickets i Jara NetBusiness.
Eventuelt kan Feilmottaket kontaktes på telefon +47 800 41770

Mobil og Fast Trådløst Bredbånd

Innmelding og oppfølging av saker via BMO.
Eventuelt kan feilmottaket kontaktes på 08300 tastevalg 2 – 4.

Samtrafikk

Innmelding og oppfølging av saker via BMO.
Eventuelt kan feilmottaket kontaktes på 08300 tastevalg 2 – 2.

Operator Connect

Innmelding og oppfølging av saker via BMO.
Eventuelt kan feilmottaket kontaktes på +47 800 400 13.

Generelt

Husk også å sjekke at feilen ikke er på eget eller kundens utstyr – se sjekkliste i SLA-avtale for det aktuelle produktet.