Ny versjon av Jara NetBusiness

I forbindelse med ny release av Jara NetBusiness må det påregnes nedetid i perioden 8. mai 2015 kl. 20:00 til mandag 11. mai 2015 kl. 06:00.

Årsaken til nedetiden er oppgradering av Jara NetBusiness til en versjon som vil være uavhengig av hvilken nettleser og versjoner av disse som benyttes.

Dette betyr følgende for brukere av Jara NetBusiness og Jara B2B:

  • Jara NetBusiness vil ikke være tilgjengelig i denne perioden
  • Det vil ikke være mulig å benytte Trouble Tickets modulen for å melde feil i denne perioden. Feil må meldes inn til Jara Feilmottak på telefon 08300, tast 1
  • Ordre sendt via Jara B2B vil i denne perioden ikke bli prosessert før Jara NetBusiness er tilgjengelig igjen. Vi anmoder om at ordrer via Jara B2B ikke blir sendt inn i denne perioden.

Vi beklager de ulemper dette måtte medføre.

For mer informasjon om releasen. Se opplæringsmateriell under «Jara NetBusiness Opplæring» på www.telenorwholesale.