KPI Bredbånd April 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid8,112,59,910,7Antall virkedager
b. Leveransepresisjon97 %89 %96 %95 %3,0 %2,5 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet90 %92 %93 %95 %1,9 %3,8 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid82:55:5644:43:1266:16:4968:06:52Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.75 %81 %74 %83 %-4,8 %6,0 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid49,930,98,2Antall virkedager
b. Leveransepresisjon73 %74 %94 %27,8 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet59 %97 %77 %1,5 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid62:37:3278:30:1283:41:00Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.81 %75 %83 %6,0 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %