KPI Bredbånd Februar 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid8,511,29,69,5Antall virkedager
b. Leveransepresisjon95 %94 %96 %96 %1,6 %1,0 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet90 %93 %93 %95 %2,1 %4,0 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid95:53:5748:27:5457:48:2988:13:59Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.76 %82 %88 %78 %11,1 %-1,0 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid54,119,29,3Antall virkedager
b. Leveransepresisjon77 %83 %92 %15,1 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet72 %98 %79 %-6,8 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid66:17:2216:44:0959:47:06Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.70 %80 %76 %1,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %