KPI Bredbånd Mai 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid7,69,910,210,5Antall virkedager
b. Leveransepresisjon97 %92 %95 %93 %1,2 %-1,1 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet90 %92 %93 %94 %2,4 %3,6 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid77:29:0730:38:3768:36:1887:46:52Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.74 %80 %82 %80 %6,2 %4,2 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid63,336,58,9Antall virkedager
b. Leveransepresisjon64 %66 %59 %-9,5 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet70 %97 %53 %-36,3 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid56:58:2820:34:0653:58:42Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.70 %90 %73 %-8,7 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB94 %