KPI Bredbånd Juni 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid7,610.710,111,0Antall virkedager
b. Leveransepresisjon93 %90 %89 %86 %-3,1 %-6,0 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet89 %87 %93 %94 %6,1 %6,8 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid95:19:17
38:50:40
82:44:38 93:28:43Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.63 %75 %72 %67 %4,5 %-3,2 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid59,739,718,8Antall virkedager
b. Leveransepresisjon62 %63 %97 %56,4 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet66 %99 %69 %-16,2 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid78:53:46
98:27:24
73:21:09
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.55 %44 %41 %-17,7 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor

Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %