KPI Bredbånd Juli 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid7,517,110,614,2Antall virkedager
b. Leveransepresisjon90 %79 %82 %64 %-2,5 %-24,0 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet83 %92 %92 %93 %4,2 %5,8 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid159:54:44
66:15:28
117:52:46 142:12:59Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.53 %62 %58 %50 %0,4 %-13,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid54,237,311,8Antall virkedager
b. Leveransepresisjon51 %52 %99 %90,6 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet55 %99 %96 %24,3 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid127:47:22
63:27:34
75:03:41
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.38 %26 %47 %45,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %