KPI Bredbånd Oktober 2019

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid8,915,310,615,5Antall virkedager
b. Leveransepresisjon89 %96 %84 %74 %-9,9 %-19,9 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet85 %96 %93 %94 %2 %4 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid118:28:10
48:55:02
113:10:0092:56:51Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.69 %74 %67 %70 %-6,9 %-1,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid58,742,010,8Antall virkedager
b. Leveransepresisjon44 %53 %95 %96.4 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet74 %98 %88 %1,6 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid100:59:14
51:39:25
69:55:04
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.51 %67 %50 %-15,2 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %