KPI Bredbånd Januar 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid6,55,37,311,3Antall virkedager
b. Leveransepresisjon92 %97 %94 %82 %-0,6 %-13,2 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet87 %90 %92 %95 %3,6 %8,0 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid84:19:52
38:29:23
78:11:2677:23:04Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.69 %80 %76 %75 %2,7 %0,6 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid61,4184,19Antall virkedager
b. Leveransepresisjon61 %66 %100 %57,2 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet88 %98 %92 %-0,7 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid73:07:20
19:08:50
58:24:11
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.69 %55 %60 %-3,0 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %