KPI Bredbånd Mars 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid2,97,36,07,6Antall virkedager
b. Leveransepresisjon94 %90 %94 %88 %2,0 %-4,6 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet86 %79 %89 %91 %7,4 %10,5 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid70:01:28
56:54:35
64:13:5878:56:19Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.77 %70 %78 %79 %6,1%7,2 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid50,25195,219,5Antall virkedager
b. Leveransepresisjon72 %58 %94 %43,9 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet94 %97 %93 %-2,8 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid49:31:20
43:22:55
80:21:50
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.80 %63 %70 %-1,8 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness99,5 %
Tilgjengelighet VULA WEB97,9 %