KPI Bredbånd Mai 2020

KobberTelenor DSL PrivatTelenor DSL BedriftWholesale DSLOperatøraksessAvvik DSL (%-poeng)Avvik OA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid0,922,08,18,6Antall virkedager
b. Leveransepresisjon95 %92 %94 %88 %0,7 %-5,5 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet82 %31 %90 %89 %59,1 %58,1 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid75:40:59
31:46:10
65:22:1762:55:37Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.70 %79 %83 %86 %11,1 %15.5 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
FiberTelenor  GPON PrivatTelenor GPON BedriftVULAAvvik VULA (%-poeng)Merknad
Leveranse
a. Gjennomsnittlig leveringstid74,5226,341,3Antall virkedager
b. Leveransepresisjon55 %62 %76 %31,4 %Andel ordre som er levert på avtalt dato
c. Leveransekvalitet90 %97 %86 %-7,6 %Andel ordre utført uten avvik på kvalitet.
Feilretting
a. Gjennomsnittlig feilrettingstid40:47:02
20:05:37
31:48:12
Målt i antall timer
b. prosent av feilrettinger gjennomført på eller før avtalt dato.85 %69 %94 %22,3 %Målt i forhold til avtalt rettetidsløfte gitt av Telenor
Tilgjengelighet (%)Siste måned
Tilgjengelighet  Jara NetBusiness100 %
Tilgjengelighet VULA WEB100 %